RUILEN & RETOURNEREN

✓ Binnen 100 dagen ruilen & retourneren
✓ Binnen 10 dagen je geld terug
✓ Gemakkelijk en transparant retourbeleid
✓ Geen printer nodig

 

 

Hoe retourneer ik mijn pakketje?

1. Retour aanmelden

Klik op de knop hieronder met 'retour aanmelden'. Doe dit binnen 100 dagen nadat je je bestelling hebt ontvangen. Geef aan wat de reden is van je retour- of ruilzending. Let op: vul het ordernummer in het retourportaal altijd volledig in om fouten te voorkomen.

Woon je in (de buurt van) Amsterdam? Je kunt in de winkel je pakketje kosteloos retourneren of ruilen. Je krijgt advies van een expert met meer dan 20 jaar ervaring om zo de perfecte match te vinden met het juiste product!

2. Inpakken

Stop de producten die je wil ruilen of retour wil sturen in de originele doos of in een andere stevige doos. Plak het retouretiket dat je hebt ontvangen op het pakket. Vergeet niet om je oude etiket te verwijderen.

3. Verzend je pakketje

Zorg dat je binnen drie werkdagen je pakket wegbrengt naar een Servicepoint.

4. Ruilzending of terugbetaling

Wanneer wij je retourzending ontvangen en verwerkt hebben, zorgen wij ervoor dat we je ruilzending of terugbetaling in orde maken.

5. Goodies

Indien er één of meerdere producten geretourneerd worden en je bestelwaarde onder de €75,- uitkomt dienen de goodies retour gestuurd te worden. Wanneer dit niet gebeurt zal de goodie in rekening gebracht worden. Kies je voor een ruilzending? Dan hoef je de goodies niet te retourneren.

 

  RETOUR AANMELDEN  _

_

Wat zijn de retouropties?

Nederland: Servicepoint DPD €4,00
  • Retourneren bij je dichtstbijzijnde afhaalpunt
  • Print het retouretiket en plak dit op je pakket
Nederland: Servicepoint PostNL €4,00
  • Retourneren bij je dichtstbijzijnde afhaalpunt
  • Print het retouretiket en plak dit op je pakket
Nederland: Servicepoint DHL €4,00
  • Retourneren bij je dichtstbijzijnde afhaalpunt
  • Geen printer nodig!
België: Servicepoint DPD €5,00
  • Retourneren bij je dichtstbijzijnde afhaalpunt
  • Print het retouretiket en plak dit op je pakket

 

Meest gestelde vragen

  • Wat als ik mijn retouretiket niet kan printen?

- Wanneer je zelf geen printer hebt, kun je ervoor kiezen om je pakketje met DHL retour te sturen. Je hebt in dit geval geen printer nodig!

  • Wat als ik mijn pakketje niet afhaal bij een servicepunt?

- Indien een pakket geweigerd wordt, of bij een Pakjegemak punt niet wordt opgehaald, wordt het volledige aankoopbedrag teruggestort min €4,- retourkosten (€5,- retourkosten in België).

  • Wat zijn de voorwaarden van ruilen of retourneren?

- Meld je retour binnen 100 dagen na ontvangst aan voor een ruil- of retourzending.
- De producten in originele en ongebruikte staat zijn, in originele verpakking retour komen en het label nog bevestigd is aan het product.
- De goodies dienen naar rato mee retour gestuurd te worden indien je producten retourneert. Indien dit niet gebeurt zal de goodie in rekening gebracht worden. Voor een ruilzending hoef je geen goodie mee retour te sturen.

  • Wat zijn de kosten voor een ruil of retourzending?

- Er wordt een bedrag van €4,00 (NL) of €5,00 (BE) berekend als bijdrage in de verzendkosten voor de retourzending. Dit wordt in rekening gebracht zodra de retourzending in ons magazijn is verwerkt. Bij een retourzending wordt dit bedrag in mindering gebracht op het terug te betalen bedrag en bij een ruilzending ontvang je een digitale betaallink om deze kosten over te maken.
- Voor onderstaande uitzonderingen worden geen retourkosten in rekening gebracht*:

Je hebt een ander product ontvangen dan je hebt besteld

Het product dat je besteld hebt is kapot ontvangen

* Je dient contact met de klantenservice op te nemen voor een uitzondering op de retourzending.