Ruilen & retourneren

Het kan natuurlijk gebeuren dat je niet tevreden bent over je product, het product kapot is of de maat niet juist is.
Dat is vervelend en wij lossen dat zo spoedig mogelijk op.

Hoe ruil of retourneer ik mijn producten?


Gebruik voor het terugsturen van je product ons retourformulier. Dit retourformulier print je uit, vul je volledig in en stop je in de doos met daarin het product die je terug gaat sturen.

Download hier het retourformulier

Mag ik mijn producten ruilen of retourneren?



Ongebruikte producten mag je binnen 14 dagen na de datum van aflevering terugsturen in de originele verpakking. Deze producten moeten nog voorzien zijn van het bijbehorende label indien mogelijk (niet alle producten beschikken over een kaartje).

Mijn nieuwe product is goedkoper/duurder



Heb je een ander product gevonden met een afwijkende prijs? Indien deze optie goedkoper is ontvang je het restbedrag binnen vijf werkdagen terug op je rekening.

Is het nieuwe product duurder? In dit geval ontvang je van ons een betaalverzoek voor het resterende bedrag. Na het ontvangen van je betaling sturen wij het product naar je op.

Hoe werkt ruilen of retourneren in de winkel?

Neem je product mee naar onze winkel in de Jan Evertsenstraat 78 (Amsterdam), wij helpen je hier met het vinden van het product dat bij jou past. Je hoeft geen retourformulier mee te nemen, maar het is wel wenselijk om een ordernummer bij de hand te hebben.

Weet je al voor welk product je het wilt omruilen? Neem dan eerst contact met ons op zodat we dit product vast klaar kunnen leggen of indien nodig kunnen bestellen voor je.

Ik wil een groot of zwaar pakket ruilen of retourneren

Is je product zwaarder dan 20 kilo en/of groter dan 175 x 78 x 55 centimeter (bokszakken en matten)? Neem contact op met info@thefightcompany.nl zodat we gelijk een afspraak kunnen inplannen om je product om te ruilen.

De kosten van het ruilen of retourneren van een product



De retourzending geef je af bij een postkantoor in de buurt. Hier zijn natuurlijk kosten aan verbonden. Deze kosten zijn gemiddeld €6.95 en zijn voor je eigen rekening. Wil je het product omruilen voor bijvoorbeeld een andere maat of product, dan sturen wij de nieuwe zending op onze kosten weer naar jou toe.

Mijn product is defect, wat nu?



Je product komt binnen en je merkt dat er iets niet klopt, het product is kapot of er is een verkeerd product geleverd. Dit is erg vervelend en wij zullen dit zo spoedig mogelijk oplossen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice info@thefightcompany.nl of bel ons op 020-2101189.

In dit geval sturen wij een verzendlabel toe zodat jij het pakket kosteloos naar ons retour kunt sturen en wij sturen direct het nieuwe product toe.

Heb je toch nog vragen over het ruilen of retourneren van je product? Neem gerust contact met ons op.

+31 20 21 01 189

info@thefightcompany.nl