Verzending & levering

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Heb je vragen over de levering van je bestelling? Kijk eerst goed naar de levertijd van je product. Hieronder vind je een overzicht van de verschillende producten en levertijden. 

Tijdens het plaatsen van je bestelling vind je bij elk product en/of maat de verwachte levertijd. Deze kan per product en merk verschillen. Zodra we je een verzendbevestiging met track & trace code hebben gestuurd, kun je de verzending van je pakketje volgen.

Klik hier om de exacte leverdatum te vinden zodra deze is verzonden. Let op: Indien je pakketje verzonden is met Packs kun je de track en trace code niet opvragen via bovenstaande link. Je ontvangt deze alleen per mail.

Alle producten uit mijn bestelling zijn direct leverbaar. Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Bestellingen die direct leverbaar zijn en vóór 23:59 uur geplaatst zijn, worden op dit moment binnen één tot twee werkdagen geleverd.* Je krijgt dezelfde dag nog een track & trace code om je pakketje te volgen. Onze koeriersdienst levert de bestelling de volgende dag op de door jou gekozen locatie in Nederland en België. 

*: Zowel ons logistieke team als de koeriersdiensten hebben het erg druk op dit moment. Om teleurstelling te voorkomen geven we nu dus maximaal twee werkdagen aan op voorradige bestellingen.

Eén of meerdere producten van mijn bestelling zijn niet leverbaar, wat betekent dit voor de verwachte leverdatum?

Naast onze voorraad die direct leverbaar is, hebben wij ook externe voorraad. Deze producten hebben een levertijd en worden besteld bij de leverancier. De levertijd staat bij elk product aangegeven bij beschikbaarheidIndien je een bestelling met meerdere producten plaatst waarvan één of meerdere producten een langere levertijd heeft, geldt deze levertijd voor de gehele bestelling. 

Tijdens de drukke november en december maanden kan het zijn dat je bestelling niet binnen de beloofde levertijd verzonden kan worden. We doen er alles aan om je pakketje op tijd te leveren maar zowel wij, onze leveranciers als onze logistieke partners hebben met grotere aantallen te maken.

Met welke koeriersdienst versturen jullie?

Wij versturen onze bestellingen in Nederland en België met PostNL.

Bokszakken & puzzelmatten

Bokszakken, puzzelmatten en pakketten met afwijkende afmetingen of gewicht worden verstuurd met Packs en A7 Logistics. Deze koeriersdienst werkt net als onze andere logistieke partners met een tracking code met live updates om je order te volgen. De levertijd hiervan bedraagt 1 tot 2 werkdagen.

Voor bestellingen buiten Nederland en België gelden andere levertijden. Via de track & trace code vind je actuele informatie met betrekking tot de levertijd van je pakketje.

Kun je het antwoord dat je zoekt niet vinden? Neem contact met ons op

Bel ons op (+31)850606340

Eén van onze specialisten staat voor je klaar
Je kunt ons bereiken van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:00 uur. 

Stuur ons een e-mail op klantenservice@thefightcompany.nl

We reageren doorgaans binnen 24 uur op je mail tijdens werkdagen.

Stuur ons een WhatsApp bericht

Een snelle manier om reactie te krijgen op je vraag.