VERTRAGING BIJ POSTNL

Momenteel heeft PostNL het erg druk om alle pakketten op tijd af te leveren. Door de afgelopen Black Friday en Cyber Monday aanbiedingen is er erg veel besteld wereldwijd, en ook in de aanloop naar de kerstdagen worden er veel meer pakketten verzonden dan normaal. Daarbij komt ook nog de hele COVID-19 situatie waardoor veel meer online besteld wordt. Al met al niet de ideale situatie in de logistieke wereld. Het kan dus voorkomen dat je pakket niet afgeleverd kan worden op de dag die in je track & trace code vermeld staat. Soms komt het zelf voor dat PostNL in je track & trace pagina aangeeft: levertijd onbekend. (Vooral bestellingen na 3 december).

In dit geval duurt het een aantal dagen voor ze een tijdslot vrij kunnen maken om je pakketje af te leveren. Wij doen ons best om alle bestellingen die geplaatst zijn voor 16:00 de deur uit te krijgen, maar helaas kan het dus voorkomen dat je order niet direct geleverd kan worden. We hopen op je begrip hiervoor in deze drukke tijd.